Post by casunlupaterp on Feb 11, 2022 7:06:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cat Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Cat Simulator 2022 version ▞▞▞
Jeg gav dette spil 3 stjerner, fordi jeg altid gik offline og spillede spillet, når jeg havde sparet op til baby tiger, og da jeg gik for at spille i multiplayer, gik det ned, jeg ville gerne vise min ven, hvilken kat jeg fik, og den styrtede, jeg er meget skuffet over, hvad der skete med mig
Det burde være flere niveauer i dette spil, som indkøbscenter, bryllupper, skole, college, diskotek, og der skulle også være en bil, som vi kan gå i, vær venlig at udvikle alle disse, som jeg har skrevet ovenfor, tak🙏
Cat Simulator Akcijske igre cay
Øh ja løgn jeg kom over det nu, som om det bliver ved med at sige "tjek din WiFi" Men det virker for alle mine søskende, men når jeg hvad jeg skal lege med, så må jeg gå og gå til det eneste spil, der virker pixel petz som jeg spiller det spil omkring et år, og jeg er lidt ved at blive træt af det, som om jeg ikke skulle lege med mine søskende, og når jeg installerer det, starter det bare igen, som om dette spil er spild af min og din tid, hvis du tror, det er en joke. det sker ikke for mig hele tiden
Ko vào chơi đc
Spillet er fantastisk! Jeg elsker katte og jeg elsker ødelæggelse! Kunne dog bruge et par tweeks på modellerne. Jeg synes også, at når du laver noget for at få ekstra point (såsom at slå laderen ned eller spise noget), skal du ikke bruge tiden. Jeg tror, du burde være i stand til at komme til det næste niveau med 2 stjerner, da det tog mig så lang tid at få 3 i baghaven, og jeg troede, at spillet var fejlagtigt, og så forstod jeg, at jeg havde brug for alle 3 stjerner. Ellers fantastisk spil, kan varmt anbefale det!
Ti
det er et godt spil, men det er ok
Ret venligst fejlen, da dens initialisering, jeg ventede i timevis, og den stadig initialiseres
Spillet ville ikke lade mig downloade det. 😡😡😡😡😡
Jeg hader dette spil, det vil ikke lade mig gå hurtigt, og du skal få mindst 1000 for at låse niveauer op.
Jeg kan godt lide dette spil såååååååååååååååååååååååååååååååååååååå meget, og det er så sjovt, så jeg kan lide katte, og jeg bedømmer det fem stjerner, fordi kattene er sååå søde, men der er et problem, der er så mange annoncer, og jeg kan ikke lide annoncer, så fjern venligst annoncerne
Det er genialt!
Sød :] men jeg blev ved med at synke i den forbandede jord som bruh fix spillet
Cat Simulator er det bedste kattespil endnu. Selvom jeg skulle vente rigtig længe på at downloade det, og jeg også skulle downloade Google Play Spil for at spille det, var det generelt et ret fedt og sjovt spil. Jeg vil anbefale, at du downloader denne app.
Jeg elsker den fluffy kat, men dette spil er noget slemt for mig, jeg ved ikke, hvorfor ather-spillet er sjovere, ja jeg nyder det, men ikke
det er lidt sjovt, når du er killing.
Så kedeligt, at du kun kan komme ind i 1 hus, og det er så kedeligt. P. S. Så lille verden til. Måske kan du gøre verden større, og det vil jeg, dette er kun en måske, så måske vil jeg gå tilbage for at bedømme 5 stjerner, men kun hvis du gør verden større, og jeg vil bedømme 5 stjerner. P. S. Alt er kun et måske. Okay?
Jeg kan ikke downloade det af en eller anden grund!
Jeg vil vurdere dette til et 5-stjernet, men det er ikke det værd. Når jeg prøver at få et område som køkkenet, vil jeg få 19.000 point, men stadig ikke få en stjerne. Selv efter at have fået 10.000 point tidligere ville jeg stadig få en stjerne på dem. Dette er ikke tilfældet for 19k.
Hvorfor er Loding ikke😕😕?? Og jeg tror godt, det får timer eller hvad. Da jeg var 5-årig dreng i 2018, er mit internet fint, og jeg spillede som måneder. Jeg ved det, men nu er jeg 8 år gammel i 2022, men nu lader det ikke. Jeg vil gerne vise dette spil for min mor. Åh, forresten. jeg bor i bangladesh. Så jeg vil gerne spille dette spil. Og jeg sletter spillet. Gid det virker?😕
Det ville være rart, hvis der måske var tre skind, du kan vælge imellem. Og at det ville have færre tilføjelser. Bortset fra det er det sjovt. Og hvis du fikser dem vil jeg give en 5 stjerne 🌟
Det et rigtig godt spil og nemt at diamanter. Men.. ka bare ikke finde ud af at få hus 3 og har prøvet alt og kan heller ikke se hvor mange diamanter jeg skal bruge
Elsker katte
Det ville ikke lade mig downloade spillet, kære læsere, hvis dette sker....jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre ved det 😐 det var lidt foruroligende i starten, men så så jeg anmeldelserne...oh boy! der var nogle vrede mennesker! Ret også venligst dette, jeg kan ikke downloade spillet! 😭😭
DET VIL IKKE INSTALLERE VENLIGST HJÆLP
Dette vil ikke lade mig spille, så jeg håber, du kan rette det
Cat Simulator Akčné rve
Hvorfor skal jeg stadig skubbe kødet til hunden bare for at fodre den, jeg ville ønske, at den havde en gribeknap, og jeg ville ønske, at de andre niveauer var billigere, jeg ville ønske, at de var skateboards at køre på billedet, så jeg en legeplads, men da jeg spillede det er ingen palyground det er kedeligt😤😤😤
dette spil er sååååååååååååå sjovt!! Jeg fik det til min veninde og testede det og glemte at spillet var til hende... DETTE ER ET AF DE BEDSTE SPIL NOGENSINDE!!! Jeg havde det så sjovt!!! men den har brug for flere hjem og haver og sådan noget...
For det første... Dette spil er sødt, jeg elsker, hvordan der er så mange katte, OG jeg elsker, hvordan du kan vælge at spille singleplayer eller multiplayer! Jeg anbefaler at få dette spil, og det er også nemt og hurtigt at få ædelstene!
Virkelig god, men multiplayer er lidt langsom at indlæse + dataforbindelse går altid tabt
Jeg kan ikke downloade det siger altid, at der ikke er nok plads, selv når jeg sletter ting.
Cat Simulator Akčné rve
Godt spil, men der er en fejl, hvor du falder gennem loftet og sidder fast. Plz fix
Run Race 3D ספורט zrx
DETTE SPIL ER FORFÆRDELIGT!!! JEG SPILDE DET FØR MEN NU, NÅR JEG DOWNLOADDE DET IGEN..... DET VIRKER IKKE!!!!!!!!INGEN SKAL SPILLE DETTE SPIL NOGENSINDE!!!!!!!😡😡😡😡😡😡 😡😡😡😡😡
Regtig gud
jeg elsker spillet
Elsk dit kattespil, fordi jeg elsker TV'et på Fordi manden vender bordet om, og jeg elsker hunden på hus 2. Jeg har dit spil!
Jeg har spillet dette spil siden jeg var 9, det er så sjovt!!! Men jeg har nået det højeste niveau, så det bliver mere kedeligt, men jeg vil stadig anbefale jer at downloade dette, og spille det, når du keder dig!!
Jeg kan ikke lide dette spil, fordi det tager for lang tid at indlæse! Jeg nåede ikke engang at prøve, hvor godt det var. Jeg var også meget spændt på at prøve det, fordi jeg er en katteelsker😢🐱😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😱😠😠😱😠😠
Bedste spil nogensinde Jeg fik tre stjerner på alle niveauer som restauranten, det var svært, men jeg gjorde det i første forsøg, de spillere, der er nye held og lykke! Jeg ønsker dem held og lykke og lås alle katte op som jeg gjorde det tog omkring 3 år at få alle kattene ^_^
JEG ELSKER DETTE SPIL!!! Det er et rigtig godt spil, det er sjovt. Kattene er så yndige! Den eneste klage, jeg har, er, at katten er svær at kontrollere, men ellers er det en af de bedste simulatorer, jeg nogensinde har spillet!
Det tager lang tid at installere
Jeg ville bare spille spillet, men jeg blev hængende på indlæsningsskærmen, og fiks dette nu
Jeg hader det her spil......
Indlæser ikke. Bliver ved med at initialisere for evigt... ærgerligt...
Fantastisk spil! Men det ville være bedre, hvis der var flere baner og flere skins og genstande... og det ville være sjovt, hvis du kan lave dit eget niveau! Du behøver virkelig ikke at gøre alt det, men hvis du gør det! Anden idé: historietilstand
For et børnespil er annoncerne meget upassende og spiller ud af ingenting. Min 7-årige legede, og pludselig dukkede annoncer op med masser af bande, og kastede bomben
Nå, jeg fik ikke engang prøvet spillet, jeg ventede 5 minutter på, at det blev indlæst, men det blev stadig indlæst, så jeg ved ikke, hvad jeg skal sætte til stjernen. Jeg vil blive ved med at prøve at komme i gang med spillet. btw, denne del er lige blevet tilføjet, jeg kan ikke komme ind i spillet😭
JEG ELSKER DET! det er fantastisk! Men når du slår pigeblokkene ned eller drengenes fødselsdagskage, forstyrrer deres gråd mig, kan du få dem til ikke at græde?
Forsøger ikke at være ond, men dette spil er lidt dårligt. Den slipper af med dine point, hunden er kræsen, og den siger "Jeg er ikke en kanin." Det er irriterende, når der kommer miaver, og bliver der i 20 sekunder. Nogle ting er 1000 ædelstene, når det bare er et enhjørningshorn eller sådan noget. Den bruger heller ikke korrekt grammatik som bogstavet u, når den skal sige dig, men det er sjovt at spille stadig. Ret venligst dette spil. Det vil få mig til at installere det igen og gøre mig glad. Hvis du er ny her, så lad være med at spille dette.