Post by casunlupaterp on Feb 11, 2022 6:53:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ KingGodCastle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ KingGodCastle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer resurs ▞▞▞
▞▞▞ KingGodCastle 2022 version ▞▞▞
Ungefär lika bra som titeln
Älska mig ett retrospel. Sammanslagningsstilarna har alltid varit förutsägbara nyligen, inte den här. Strategi spelar in, dvs placering, karaktärsfärdigheter och att känna din fiende. Definitivt ett spel som fångat min uppmärksamhet!
Det är ett bra spel, fantastiskt koncept men det är inte kul när du inte ens kan starta upp spelet 70 % av gångerna. Jag har gjort allt från att starta om appen, min telefon, till och med installerat om spelet. Bra spel överlag men många buggar
Har spelat i flera timmar och inga framsteg, ingen ny hjälte, ingen ny cool förmåga. Jag pluggar hellre för skolan, mer framsteg under en termin
Permainan Restoran Memasak Kasual unx
KingGodCastle Strateške igre ffws
Fantastisk spelmekanik! Du behöver inte betala för att njuta av spelet. Jag har spelat spelet nästan varje dag de senaste 2 eller 3 månaderna och det är fantastiskt!
Så svårt att slipa för guld bara för att klara ett kapitel!
För folk som tror att det är en pengagrävare är det inte det. Som f2p-spelare hade jag turen att få nya hjältar även om deras fallhastighet är låg men det är fortfarande möjligt. Spara över 150 ädelstenar eftersom du också kommer att köpa en hjälte i skärvsektionen! Var påhittig och ha tålamod, det är så de flesta spel är.
Det här spelet är lite roligt, väldigt lätt att tappa bort sig i att hitta kombinationen av alters och hjältar för att krossa de senare nivåerna. Det enda problemet är att rng för enhetsuppmaning verkligen kan skruva dig i de senare omgångarna.