Post by casunlupaterp on Feb 11, 2022 6:53:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ KingGodCastle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ KingGodCastle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer resurs ▞▞▞
▞▞▞ KingGodCastle 2022 version ▞▞▞
Ungefär lika bra som titeln
Älska mig ett retrospel. Sammanslagningsstilarna har alltid varit förutsägbara nyligen, inte den här. Strategi spelar in, dvs placering, karaktärsfärdigheter och att känna din fiende. Definitivt ett spel som fångat min uppmärksamhet!
Det är ett bra spel, fantastiskt koncept men det är inte kul när du inte ens kan starta upp spelet 70 % av gångerna. Jag har gjort allt från att starta om appen, min telefon, till och med installerat om spelet. Bra spel överlag men många buggar
Har spelat i flera timmar och inga framsteg, ingen ny hjälte, ingen ny cool förmåga. Jag pluggar hellre för skolan, mer framsteg under en termin
Permainan Restoran Memasak Kasual unx
KingGodCastle Strateške igre ffws
Fantastisk spelmekanik! Du behöver inte betala för att njuta av spelet. Jag har spelat spelet nästan varje dag de senaste 2 eller 3 månaderna och det är fantastiskt!
Så svårt att slipa för guld bara för att klara ett kapitel!
För folk som tror att det är en pengagrävare är det inte det. Som f2p-spelare hade jag turen att få nya hjältar även om deras fallhastighet är låg men det är fortfarande möjligt. Spara över 150 ädelstenar eftersom du också kommer att köpa en hjälte i skärvsektionen! Var påhittig och ha tålamod, det är så de flesta spel är.
Det här spelet är lite roligt, väldigt lätt att tappa bort sig i att hitta kombinationen av alters och hjältar för att krossa de senare nivåerna. Det enda problemet är att rng för enhetsuppmaning verkligen kan skruva dig i de senare omgångarna.
Bra spel och jag har roligt. Inga klagomål förutom ett. Varje gång jag når och avslutar 20:e omgången står det att ansluta till servern. Det tar lång tid och går aldrig någonstans. Jag måste stänga spelet och öppna igen. Spelet är sparat så jag vet inte vad problemet är. Ha kul men sen tar det ut mig.
Fiender alldeles för övermannade. Väldigt dålig balansering. Kan inte slipas på grund av uthållighetssystemet så det här spelet är en påtvingad lön att spela.
Spelet är ganska roligt men det går RIKTIGT hett. Jag måste ta en paus eftersom min telefon bara är för varm när jag spelar det här spelet. Jag vet varför ett spel som detta skulle vara så krävande 2d, och jag hoppas att de kan optimera det.
KingGodCastle Strateške igre ffws
Spelade totalen kom till huvudmenyn sedan kraschar den hela tiden kan inte höja trupperna i nivå med det första uppdraget eller något efter att spelet körts i cirka 30 sekunder det kraschar, slösa inte din tid eller utrymme på din telefon
Det är ett spel med en del intressant mekanik. Men, som alla mobilspel nuförtiden, har massor av P2W-innehåll och ett ädelstensbaserat system. Jag kunde spela i två veckor när det började bli löjligt om du inte köper ädelstenar/mynt.
AI:n är för dum just nu, istället för att attackera närmaste fiende skulle de bara gå hela vägen runt för att döda någon med fiende med lägst hp eller nivå medan fienden på högre nivå förstör hjälten i vägen
Det är ganska coolt, jag gillar de slumpmässiga effekterna som pansar och vapen får när de kombinerar dem, och hjältarna får bättre färdigheter eller mer räckvidd för dessa färdigheter. Spelet är verkligen en pärla.
Spelet är roligt. Den griniga delen av kul. Massor av hjältar att försöka samla vilket gör spelet 100 % bättre att slipa på. Rekommenderas för dig som gillar strategispel som TFT.
Fantastiskt spel, men skulle inte rekommendera, eftersom spel som detta är bättre offline. Och att spela online bör vara valfritt, spelet bör inte stängas av om du kopplar bort från Wifi. det är ett roligt strategispel men jag behöver inte spela ett pixelgrafikspel online. Jag kommer att spela det i helvete under min stilleståndstid men jag kommer inte att spela det på mitt wifi....Nej herre...det skulle jag inte.
Jag skulle säga att jag kan vara ett fantastiskt spel, det är ett roligt spel. Men det är bara frustrerande att du inte ens kan få nya hjältar... även om du redan har öppnat hundratals scroll. En annan sak är buggen som fortsätter att berätta för dig att du återansluter, varje gång du avslutar ett uppdrag, ställer in din line-up för arenan och även när du återupplivar... den säger bara att du återansluter så kommer det att misslyckas och du måste göra allt igen. Jag kanske måste avinstallera om inget ändras.
KingGodCastle Strategi uqww
Solid spel. Moniseringsmodeller håller det dock tillbaka.
Jag har älskat spelet hittills, grafiken och karaktärsdesignerna är fantastiska, jag önskar bara att tidigare säsongsskins skulle bli tillgängliga någon gång
Spelet var coolt. Även om det var nästan omöjligt att få nya karaktärer. Efter senaste uppdateringen spelar den bara en liten stund och löser sig.
Kul spel, för svårt för att få nya karaktärer och en massa uppdateringar hela tiden. Det hade varit bra om jag kunde få några nya spelare eller något.
Mycket obalanserad hjälte, betala för att vinna
Fast vid titelskärmen... musiken spelas fortfarande, men inga framsteg, ingen avisering om internetåtkomst, ingen avisering om fel, ingen avisering om att spelet inte svarade... det hände efter uppdatering till 0.8.8.... Jag har installerat om spelet men fortfarande samma...
Det är bra. Grindy men god. Jag har bara köpt säsongskort och är nöjd med köpet.
Appen är väldigt buggig. Jag blir ofta sparkad av spelet utan anledning och ibland (sedan den senaste uppdateringen) får jag ett felmeddelande som säger att det inte gick att ladda källinformationen korrekt? Det avbryter mina strider och mycket av tiden kan jag inte ladda om dem framgångsrikt så jag tappar min uthållighet/arena/flaggor utan belöningar. Dessutom, under Wave-festivalen, om karaktärer behåller sin hälsa från våg till våg, bör de också behålla sin intjänade mana.
Spelet är bra men jag har problem med det, det fortsätter att med kraft stänga spelet när jag hamnar i en strid efter att det stängts för mig. Jag försöker igen det gör samma sak. Ett annat problem jag har är att jag försöker titta på en annons för att få ett gratis föremål från handlaren i en strid två olika utfall händer det stannar och fryser på mig innan annonsen börjar då måste jag stänga spelet samma sak händer när det är halvvägs eller nästan klart i annonsen och jag måste stänga det eller det stänger sig själv blir det irriterande
Det är ett ganska roligt spel, jag gillar spelet och konststilen. Jag gillar hur de olika fienderna har olika förmågor som att slimes delas i 2 och orcherna drar människor i ryggen till sig. Men det behöver en uppdatering som varannan dag vilket är riktigt obekvämt.
Fortsätter att visa "ansluter till server" även när jag har snabbt internet. . Låt ro vänta i minst 5 minuter efter varje match. .
Jag gjorde inte revice 5 attendance belöningar gåvan bara försvinner och varje spel som jag avslutar måste jag starta om spelet eftersom det inte kommer att kopplas till serverns hemska upplevelse
Anständigt spel. Svårighetsgraden skalar ganska snabbt men trevligt sätt att döda lite tid.
Den senaste uppdateringen kan inte starta spel längre
Det är ett bra spel och jag gillar det verkligen, men mitt största problem är att jag inte kan ta mig tillbaka från en seger oavsett om det är en normal nivå eller utmaningsnivå. Även om jag har slagit det första utmaningskapitlet så lämnar det det bara på slagfältet och säger vänligen försök att ansluta till servern igen. Jag kan komma tillbaka genom att ge upp men jag får inte min fulla prestation. Om detta löser sig inom en snar framtid skulle jag vara så tacksam. - Från Gamer - Mad Mimic Vetra
KingGodCastle Strategi uqww
Det är riktigt bra. Jag spelade mycket. Jag köper till och med ett månadsabonnemang. Men efter uppdateringen stötte jag på irriterande buggar. Som att mina belöningar för rullning inte kan användas, eftersom jag inte kan hitta den på rullningsfliken. Snälla fixa det. Och ändra betyget till 5 stjärnor igen. Tack
Spelet släpper mig inte ens förbi handledningen utan att krascha eller bara frysa, jag tycker faktiskt att det verkar roligt men kan få full upplevelse
Mina guld och blå diamanter återställs till 0 efter den aktuella uppdateringen (9/3/2021). Kommer att ge rätt betyg på att jag får tillbaka allt
Foken älskar det här spelet
Gillade spelet. Bara lite tungt på slipsidan, par buggar här och där.
Kan inte ens starta spelet. Säger hela tiden serverunderhåll
Jag älskar det här spelet.Jag gav det 2 stjärna eftersom varje gång du avslutar ett spel står det alltid kommunicerande server och det går inte framåt om du inte startar om spelet. Det jag ville föreslå är föremålen; Jag tror att det skulle vara bättre om vi kan outrusta och utrusta det. Vänligen fixa denna bugg så ger jag den 5 stjärnor
Ett enkelt, roligt spel som kommer att göra dig förbannad oändligt. Ta det inte för allvarligt och bara ha kul. Men för kärleken till ditt förstånd, håll dig borta från arenan. Om du valde att slåss på arenan, vet bara att varje match kommer att bli utjämnad, ututrustad och överträffad 3 till 1 om du har tur. 6 till 1 om du inte har tur.
Spelet är roligt. Enkelt koncept gjort bra. Men det är väldigt malt, vilket skulle vara okej om du faktiskt kunde mala men det finns inte tillräckligt med energi (eller kött i det här spelet) för att få tillräckligt gjort. Även att bara kunna mala pengar för att köpa hero xp skulle vara en enorm förbättring. Just nu är det bara bra i 30 min-1 timme/dag. Hjältens fallfrekvens är också vansinnigt låg. Ibland är hjältar tillgängliga för ädelstenar, men även det är mycket sällsynt.
Ok här är mina problem. Annonserna är så dumma. Du tittar på hela dumma 30 sekunder bara för att spelet ska krascha på dig och börja om. Det förstörde min arenatrupp 3 gånger varje gång jag klickade på tittareklam från den vandrande köpmannen..vad i helvete är det här?? För det andra när jag spelar YouTube-videor klipper det bara slumpmässigt ut det och när jag går och börjar spela upp det jag lyssnade på, gissa vad. SPELET STÄNGS OCKSÅ AV OCH MÅSTE STARTA OM ALLT. FIXA DITT SPEL FÖR GUDS SKYLD. 2 stjärnor tills fixat....
KingGodCastle Strategi henw
Fantastiskt beroendeframkallande spel med olika sätt att spela och avancera
Kan inte komma in i spelet. Det står bara att jag måste uppdatera spelet efter att jag redan har uppdaterat det.
KingGodCastle Strategi henw
Bra spel - lätt att spela svårt att bemästra. inte betala för att vinna, enda problemet är ibland efter en uppdatering att det inte låter dig logga in, jag fixade detta genom att ta bort och installera om.